top of page

Inbrengen & ophalen voorjaarsbeurs 2024

Heb je een verkoopnummer bemachtigd? Gefeliciteerd, je bent bijna klaar om te verkopen!

Op deze pagina vind je specifieke informatie rondom het inbrengen en ophalen van je items voor de beurs. Maar ook video's met tips en trucs voor de verkoop en een verwijzing naar de meestgestelde vragen over verkopen. 

​

Er zijn m.n. 2 dingen belangrijk voor een goede verkoopervaring:

  1. je verkoopnummer. Deze bepaalt het tijdslot waarin je de items mag komen afleveren en ophalen. Onder de kopjes "Inbrengen" en "Ophalen" vind je de tijdsloten en andere informatie. 

  2. de inbrengvoorwaarden. Als je deze opvolgt, verzeker je jezelf ervan dat (de meeste van) je items op de beursvloer terechtkomen voor verkoop. Bekijk ze via de knop hieronder.

INBRENGEN: VRIJDAG 8 MAART 2024

Op vrijdag 8 maart 2024 ben je van harte welkom om je items in te brengen. Hoe laat, waar en op welke manier leggen we hieronder uit. 

Tijdsloten

We hebben de aanlevering verdeeld over 3 tijdsvakken. Jouw tijdslot is afhankelijk van je verkoopnummer. Dit zorgt ervoor dat de aanlevering goed verspreid wordt en het sorteerproces soepel verloopt. Bekijk hieronder wat jouw tijdslot is a.d.h.v. je verkoopnummer:

  • Verkoopnummer in de 600-reeks: tussen 19.15 - 19.45u

  • Verkoopnummer in de 700-reeks: tussen 19.45 - 20.15u

  • Verkoopnummer in de 900-reeks: tussen 19.45 - 20.15u

​

Schikt het tijdstip niet? Vraag dan iemand anders om jouw spullen in te leveren binnen jouw tijdslot. Meer informatie hierover en aanverwante zaken vind je hier

​

Vrijwilligers nemen hun kratten mee voorafgaand aan de start van hun eerste shift op vrijdag. Je meld je dan aan, levert je kratten in, bekijkt je dienst en kunt aan de slag. 

Locatie

Je kratten en speelgoed geef je af op basis van maat. Lees voor meer informatie hierover de inbrengvoorwaarden goed door. 

  • Mt 68 t/m 104 + schoenen maat 18 t/m 27: Boslaan, begane grond (achter het asfaltveldje)

  • Mt 110 t/m 188 (S) + schoenen vanaf maat 28 t/m 42: Camminghalaan, 1e verdieping 

  • Speelgoeditems en boeken: afgifte op de Camminghalaan, 1e verdieping (trap naast bieb)

Voorwaarden

We hebben elk jaar inbrengvoorwaarden. Deze kunnen aangepast zijn sinds de vorige beurs. Lees ze daarom altijd goed door. De voorwaarden zijn nodig om het sorteerproces, de opbouw van de beursruimten en de verkoop zo optimaal mogelijk te laten verlopen. In deze voorwaarden vind je niet alleen hoe je de kleding en andere items moet merken, maar ook welke items wel en niet aangeboden mogen worden voor de verkoop. 

Informatie inbrengen

OPHALEN: ZATERDAG 9 MAART 2024

Na afloop van de beurs, op zaterdag 9 maart wordt iedereen met een verkoopnummer in de 600- en 700-reeks verwacht om zijn/haar items op te halen. Ook hier is er per reeks een tijdslot ingeregeld. Hieronder vind je informatie over jouw tijdslot, de ophaallocatie van je kratten en het goede doel voor donaties.

Tijdsloten

We hebben 2 tijdsvakken ingericht waarop je je items mag ophalen. Zodoende kunnen we iedereen goed helpen en het pand op tijd afsluiten. Hieronder kun je bepalen wat jouw tijdslot is, a.d.h.v. jouw verkoopnummer: 

  • Verkoopnummer in de 600-reeks: tussen 16.00 - 16.15u

  • Verkoopnummer in de 700-reeks: tussen 16.15 - 16.30u

​

Overgebleven items van verkoopnummers uit de 900-reeks worden gedoneerd aan het goede doel. Heb je dozen ingeleverd met deze nummerreeks? Dan hoef je ze niet op te komen halen. Per ongeluk een donatienummer aangevraagd? Kijk dan hier wat je moet doen. 

 

Let op: Schikt het tijdstip niet? Vraag dan iemand anders om jouw spullen op te halen binnen jouw tijdslot. Alle items die namelijk niet opgehaald zijn om uiterlijk 17.00u worden ook gedoneerd aan het goede doel. Meer informatie over deze en andere vragen, vind je hier

Locatie

Voor ophalen van je overgebleven items, kun je je melden op de Boslaan. Je steekt het asfaltveld over en loopt rechtdoor. Aan de deur kun je je melden. Een vrijwilliger pakt dan je krat(ten) voor je.

Goede doelen

Wanneer je een donatienummer hebt aangevraagd, worden de items die niet verkocht zijn, opgehaald door diverse goede doelen. We werken momenteel samen met 3 initiatieven, waar we je graag meer over vertellen: 

 

Stichting Vrienden van Roemenië: deze stichting is al jaren vaste partner van de Wobbelbeurs en neemt de items die geen plekje in Nederland krijgen, mee naar Roemenië. Zo krijgen je items daar alsnog een 2e (of 3e) leven.

 

Op Dreef: Omdat er Roemenië weinig/geen mensen Nederlands spreken, doneren we de boeken die overblijven aan een basisschool in Zeist. Deze staat in een wijk met veel nieuwe Nederlanders waar kinderen behoefte hebben aan meer mogelijkheden om zich onze taal eigen te maken. Op deze manier wil de Wobbelbeurs ze deze mogelijkheid geven. 

​

Stichting Babyspullen: Sinds 2023 zijn we ook trotse partner van Stichting Babyspullen. Zij zet zich in om de negatieve gevolgen voor kinderen die opgroeien in armoede te verminderen, met extra liefde voor hun nieuwe leven. Ze halen bij ons na afloop van de beurs de voor hun geschikte babykleding en spullen op, die ter donatie zijn aangeboden. Deze komen in babystartpakketten, die via diverse instanties aan (aanstaande) ouders in Nederland uitgegeven worden, die het financieel moeilijk hebben. Zo krijgen ook zij een eerlijke start!

Informatie ophalen
Goede doelen

VOORBEREIDEN: TIPS EN TRUCS

Tips_Trucs

MEESTGESTELDE VRAGEN

Heb je nog vragen of zijn er zaken onduidelijk? Het antwoord op meestgestelde vragen over verkopen op de Wobbelbeurs vind je hier.

bottom of page